ΑΗΤΤΗΤΟΙ ΠΑΛΑΙΣΤΕΣ

ΓΙΑ ΣΧΟΛΕΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ "palaistis307@yahoo.gr"






ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΜΕ ΓΙΑ ΟΠΟΙΕΣΔΗΠΟΤΕ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙΣ, ΣΧΟΛΙΑ ΣΑΣ Η ΑΝ ΚΑΤΙ ΣΑΣ ΕΝΟΧΛΕΙΣΕ ΑΠΟ ΤΥΧΟΥΣΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΑΣ (ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΑΠΟ ΠΡΟΘΕΣΗ) ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΗΣΤΕ ΜΑΖΙ ΜΑΣ ΣΤΟ "palaistis307@yahoo.gr"


Τρίτη 1 Απριλίου 2014

ΣΤΑΡΑΤΕΣ ΚΟΥΒΕΝΤΕΣ

Μια πολύ μεγάλη ερώτηση και θέμα με μεγάλο βάθος που δεν θίγει κανείς σχεδόν εκεί. Αυτό που έχω καταλάβει εγώ τουλάχιστον είναι ότι η διαφθορά στη χώρα μας είναι στην ουσία θέμα αρρωστημένου  εγωκεντρισμού και όχι λόγω ανάγκης φτώχειας που σίγουρα κάποτε υπήρχε και ένα ρόλο έπαιξε όπως παίζει σε χώρες τριτοκοσμικές.
Αλλά η φτώχεια μπορούσε να δημιουργήσει και δημιουργεί το αντίθετο από την διαφθορά την γενναιοδωρία,την συμπόνια και την  συλλογικότητα.
Στη χώρα μας η νοοτροπία της διαφθοράς δεν έχει ταξικά -οικονομικά αίτια. Την έχουν σχεδόν οι πάντες. Οι φτωχοί είναι ίσοι με τους πλούσιους, οι πλούσιοι μάλιστα δεν χορταίνουν με τίποτα.
Γιατί τόσος παθολογικός εγωκεντρισμός λοιπόν ; Εδώ σίγουρα ένα πολύ μεγάλο ρόλο παίζει η Ελληνική οικογένεια που μαζί με την στήριξη τρέφει μια νοοτροπία κλειστού συμφέροντος. Δηλαδή το συμφέρων μας- μου και να καεί το κοινωνικό σύνολο, μου αξίζουν και μου ανήκουν τα πάντα.
Πολύ νομοτελειακά λειτουργεί ηθικά σε βάρος του κοινωνικού συνόλου και ενισχύεται μάλιστα από τις σημερινές πολιτικές ιδεολογίες δεξιάς και αριστεράς, που έχουν επίκεντρο σου -μας ανήκουν τα πάντα Έλληνα, αλλά χωρίς ίχνος ευθύνης. Προς το σύνολο πουθενά , που με τη σειρά σημαίνει ότι ακόμα και το εμείς είναι σχήμα χωρίς καμία ουσία.
Και πάλι ο ένας όταν ζορίζονται τα πράματα θα λειτουργήσει εις βάρος του άλλου. Οι γονείς καλλιεργούν με  τέτοιο εγωκεντρισμό στα παιδιά τους ( με ελάχιστες εξαιρέσεις ) όπως το να αγοράζουν ένα BMW για να κάνουν αυτοπροβολή δια μέσου των παιδιών τους και αυτό επειδή ένας εύκολος τρόπος βολικός να καλύπτουν τη βαθιά ανασφάλεια που τους βολεύει να έχουν και να διατηρούν οι ίδιοι  όπως ένας εθισμός σε μια ουσία και μετά την καλλιεργούν στα παιδιά τους με αποτέλεσμα να δημιουργείται ένας φαύλος κύκλος.
Για όλα φταίει η διαφθορά και η νοοτροπία του Ελληναρά. Είμαι πλέων πεπεισμένος γι΄αυτό. Αυτό που θα μπορούσατε να μου εξηγήσετε ως ψυχολόγος, είναι ότι αυτό που γεννάει τη διαφθορά στη χώρα μας, σε βαθμό μεγαλύτερο από οπουδήποτε αλλού. Την απάντηση δεν την έχω βρει. Χωρίς τη διαφθορά θα μπορούσαμε να είμαστε μια πλούσια χώρα, παρά την κατοχή, τον εμφύλιο κ.λ.π.

Το κείμενο έγραψε ο Θανάσης Αλιφέρης  Κοινονιολόγος  - ψυχολόγος  παλιός παλαιστής και πρώην επιστημονικός συνεργάτης της Ε.Ο.Φ.Π. από τη Βοστόνη των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής.        

Δεν υπάρχουν σχόλια: